Hemgång

Idag åker jag hem från familjen Eriksson/Signell. Mina planer är att städa, hoppas att dem kommer att hålla. Men det tror jag. Ska bränna på kent på antagligen en väldigt hög volym och bara köra igång. Kanske klämmer in lite petter i det också. Ska damma för det var cirkus en månad sen jag gjorde det, och det syns verkligen på vissa foton. Men som sagt, när man bara är ledig en dag i veckan så är inte prion att damma.
Tror att jag åker upp till stockholm på söndag, men jag ska slå syster en pling ikväll hade jag tänkt och höra hur deras planer för helgen är. På fredag får jag lön, skönt.. Då ska jag shoppa lite presenter och lite mat, samt betala tillbaka en skuld till mor.
Somnade som en stok igår men vaknade av ett väldigt onödingt sms skämt, man sänder inte sånna så sent!
Appro på alla måsten som skrevs igår så måste jag även köpa mig ett träningskort igen, mitt gick ut i juni. Men nu ska jag sätta fart igen. Måste få bort ganksa många kilon.
Hör att Vincent terrar Nathalie där uppe så jag ska terra tillbaka nu, plus att jag måste packa väskan för snart ska vi åka. Ha en underbar dag!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0