Idol

Jag är lite sur över att Rasmus fick lämna idol, men jag har ju inte röstat, så jag ska ju inte klaga. Det jag tänkte blogga om är våran nya jury som alla har bloggat om, skrivit om och pratat om. Den är ju helt underbar, tycker inte illa om någon i våran nya jury. Och dem är mänskliga. På ett helt "normalt" sätt. Dem andra tröck verkligen ner folk i skorna, visst det blev kanske bra tv och skapade rubriker, men snälla! Vuxna människor beter sig inte så. Jag ska absolut inte skjuta under stolen att jag älskar Daniel och Peter ur förra juryn, för det gör jag..
Men, Bagge och Andreas, det känns som att dem har en blodcirkulation som fungerar så som den ska. Och Laila, hon är riktigt cool tycker jag. En snygg kvinna, och det känns faktiskt som om hon har båda fötterna på jorden.
Så... Nu har jag också gjort det, bloggat om den nya juryn.

Ligger i "min säng" och ska strax stänga ögonlocken för att sova. Fan va jag måste skaffa en dator nu, kommer bli tokig när jag kommer hem igen då jag inte kan blogga lika mycket igen.
Nej men om jag kanske ska sova nu. Sov sött ni där ute!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0