Så trött så trött!

Har nu äntligen gått på en två veckors semester, dock obetald, men det blir en vecka i september och en i oktober så jag förlorar inte så mycket pengar på det. Det som ska göras är minsta möjliga, ska städa hemma, städa ordentligt. För det orkar man inte eller har lust med när man bara är ledig en dag i veckan.
Ska även åka upp till sthlm till systeryster, och det ska bli så sjukt jävla skönt!!!
Saknar mitt sthlm så.
Alla som känner mig vet att jag älskar barn! Men, idag har jag kommit fram till att jag inte ska ha barn än på ett tag. Iofs så måste jag ju hitta en het karl innan jag kan skaffa barn, eller jag kan ju skaffa utan att ha en man, men hur skoj är det då? Jag vill ha en hel familj, en kärn familj.
Vart jag ska hitta denna, underbara, snygga och helt fantastiska karl vet jag inte än. Pengar ska han ha också :)
Men han dyker nog upp någon gång i livet, hoppas jag iaf.
Neliah väckte mig mycket tidigt idag; Evelina, jag fryser..
Älskade Neliah du är underbar. Lika så din lillebror fast han är ett monster ibland och river sönder mitt tandkött och vägrar att sova.
Är hemma hos Seblan och Natti, kom hit igår, och stannar nog till imorgon.
Snart kommer min kära vän Therese hem igen, det ska bli skoj. Då ska ni akta er ni som går ut på krogarna i Nyköping, för när vi är ute då händer det alltid saker :)
Är lite småkraslig också, springer runt och är halvförkyld men det bryter inte ut. Och det är jobbigt.
Tack underbara vänner och familj för att ni finns.
Jag undrar vad * vill göra egentligen, för att * kan hamna i en knepig sits. Lika så jag...
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0