Soffpotatis.

Sitter just nu i soffan och har csi på i bakgrunden. Syster gjorde en mycket god middag, och vi ska ju inte tala om salladen, fy bubblan så god den var! Du är ju fantastisk!
Det svider som f a n i mitt öga, blir faktiskt lite orolig men det är nog ingen fara. Tvättade bort sminket förrut, och det ser faktiskt bättre ut med smink på.
Hoppas faktiskt inte att någon ifrån jobbet läser denna, för att historien om mitt öga är att min underbara brorsdotter Neliah får skulden, hon råkade kasta en leksak på mitt öga, inte alls med hennes mening. Men... Så är det ju inte.
Jag ska nog stax gå och sova, för jag är väldigt trött, men jag måste ju se i ditt ansikte, älskar Magnus. Han är grym. Sen så måste jag även se vem av tjejerna som åker ut ur idol ikväll.
Men jag kanske kan fixa iordning min sovplats.
Imorgon kanske jag ska ha en snabb dejt med Therese hon ska nämligen upp till storstaden hon också. Men hon kan staden mer än vad lilla jag kan. Men jag ska fan kunna denna stad utan och innan, nästan iaf :)
Nehe om jag kanske ska ta och fixa lite.
Btw, ny mobajl är snart införskaffad. Äntligen! Tackar Michelangelo
/E

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hallå tjejen!

Vad är det som hänt med ögat egentligen?

Ha det bra i storstan och hälsa Marlene och Ia.

Kram

2008-09-30 @ 08:02:16
Postat av: Evelina

Cissi! Det kan vi ta när vi ses, inte något som jag är stolt över precis... I will tell them hello :) Krams!

2008-09-30 @ 12:56:18
URL: http://evelajnanr1.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ha ha ha, jag förstååååår...

2008-09-30 @ 14:06:38

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0