"Tillbaka"

Jag saknar min vän Therese, hon som numera bor i Norge, henne saknar jag.

Sitter just nu hemma hos Mailen en mycket bra vän som jag har. Planerna om att flytta till sthlm har hon och jag tillsammans. Frågan är bara var när och hur vi ska flytta.
Måste sätta mig ner och skriva ett cv någon dag. För jag måste ju ha ett jobb i sthlm.
Jag trivs bra på mitt jobb på äldreboendet, jag tycker bra om mina tanter. Min tant som jag fastnade för sen dag ett på jobbet, gick bort för någon vecka sedan, och jag bröt ihop totalt. Det är nackdelen med det jobbet jag har.
Men, jag vill verkligen inte jobba med detta för resten av  mitt liv.
Måste fixa ett körkort sen ska jag söka en på en skola som jag vill gå på. Men för att jag ska kunna söka dit måste jag ha ett körkort.
Var ute igår och i fredags. Det var inte alls så kul igår. Helt galna människor ute igår. I fredags var det  mycket skoj. Och förra helgen var också sjukt rolig.
Ska börja spara till en resa till utlandet, jag och en vän ska åka i början av nästa år. Planerna är det iaf, och jag hoppas att dem inte spricker.
Tycker att alkohollås på mobajlen skulle införskaffas. Man får inte samma dagenefter ångest då.

Jag ska försöka fixa att blogga från mobajlen men det har inte gått så bra dem senaste gångerna jag har försökt.
Ha det så bra, ni få som läser min blogg nu.
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0