Ingen rubrik för dagen

Jag storstäda faktiskt i lägenheten på en gång när jag kom hem, mycket nöjd. Den kvällen slutade med att jag drack upp en ganska stor vinflaska helt själv. Oj oj, så igår var jag inte i det piggaste laget när jag skulle upp kl 08.00 och tvätta.
Senare på fm så kom Nathalie och Vincent in till mig, visade kiden runt i min lägenhet och sa att han ska känna sig hemma, det gjorde han nog också för han skulle äta upp mitt köksbord.
Gick sedan ner på stan, Natti shoppade och jag tittade på för jag fick ju min lön idag, och den var inte dålig, den bästa lönen ever, mycket glad. För jag la undan ett par jeans som jag var lite halvosäker på. Pga priset men sen när jag kom hem för att slänga in min tvätt så kollade jag på min lönespec och fick se några vackra sifror :)
Följde med Natti och Vince hem till dem och spenderade natten här. Hör och häpna jag gick och la mig 21.15 igår. Jösses! Men sen var jag ju också så sjukt jävla trött.
Idag ska vi in till staden, jag ska shoppa min byxor och äta kina med Natti, ska även inhandla lite alkohol för ikväll blir det utgång :)
Bjuder på lite vackra bilder som Natti tog igår :)
 
På Birgers och fikar             Hemma hos mig och myser


Nattipatti och Vince hemma hos mig :)

Nu ska vi dra in till staden, ha en härlig dag!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0