Mycket bra dag!

Jösses, jag blir ju behandlad som en prinsessa. Syster fixade mina fransar, permanentade dem, bryn plockades och färgades, även mina fransar färgades.
Sen så har Linda fixat mina naglar. Får ju dock inte ha så här på jobbet, men det struntar jag faktiskt i, sen så är dem inte så långa.
Har även vart en liten assistent idag, och det har faktiskt vart skoj. Sen har jag druckit flera goda lattes idag. Dem kan det här uppe.
Har precis ätit en mycket god tahimiddag, bjöd syster och Ia. Kännde att det var bara en liten sak jag kunde göra för dem. Imorgon så ska jag antagligen åka ut till barkaby och shoppa, om jag hittar. Dvs ta tuben, kanske pendeln och sen buss. Jösses, men jag kommer säkert klara det. Då blir det shopping vill jag lova, ikea ska även besökas då, wihoo har saknat ikea så länge nu! Sen ska jag även kolla runt i nästan alla butiker där, imorgon kommer jag vara dödstrött. Om jag kommer ut dit vill säga :) 
Syster ska göra en portömmning på mig imorgon fm. Skönt! Verkligen skönt, för det är verkligen något som jag behöver göra.
Marlene la på en gel på mina fina klocka förrut idag som jag faktsikt tror har hjälpt lite. Pjuu, den kanske kan försvinna fortare.
Nu blir det att kolla på tv. Tjing!
/E


Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0