En liten update

Känner att jag måste göra en liten uppdatering. Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men något hittar jag nog på..
Kan ju börja med jobbet, nu har äntligen alla ordinarie kommit tillbaka efter semestern, och det är så skönt! Nu vet man att allt kommer flyta som det ska, och man behöver inte ha koll på allting hela tiden nu.. Jag vet att det är andra som tänker nu och inte bara jag. Kommer även efter den 31 augusti att bli lasad som det så vackert heter (lagen om anställningsskydd) så jag blir fast anställd i nyköpings kommun. Känns både bra och dåligt. Bra att ha ett fast jobb, dåligt att det är i denna kommun. Har i sommar haft sån jävla ångest över den här jävla stan och bara velat flytta, långt bort. Funderade ett tag på usa faktiskt. Men nu vet jag inte hur det blir. Sen så vet jag inte heller än hur det blir med kärleken.

Ja kärleken... Ja jag är kär och det är i min finaste. Jag vet inte riktigt hur det är mellan oss, båda känner att vi borde lära känna varandra mera. Men han vet att jag tycker om honom. Och jag vet att han också tycker om mig.. Men det är svårt, jävligt svårt för jag vet inte riktigt vart jag har han.

Min älskade, älskade mormor lämnade oss den 15 juli. Så tungt det är och så tungt det var i fredags då hennes begravning var. Men mycket fin. Jag grät så mycket där ett tag så jag trodde nästan att jag skulle kräkas. Jag kommer verkligen att sakna dig mormor... "En ängel flög förbi, mot himmelen så fri, men hon lämnade sitt leende på vår jord."
Jag tackar gud för min familj, fast att den är helt galen ibland så tackar jag verkligen gud för dem.
                                                                          

Försöker göra något åt min bil, den ska fixas sen säljas för vi tycker inte om varandra. Så är det bara vissa personer klickar inte, medans andra gör det och jag och Lilly passar inte ihop !

Var och tittade på Petter i torsdags på Lotsen, spelningen var okej, men jag har sett bättre. Men han är iaf grym.

Hängde ute hos bror A med familj i lördags, vi var på bio och kollade på ice age 3. Och den var riktigt rolig ska jag tala om för er. Fick ett skrattanfall som hördes över hela biosalongen men tycker man att något är roligt så måste man ju få skratta. Tack familjen för en riktigt mysig lördag !

Såg mitt första stjärnfall i lördags, samma natt som jag sov med den finaste. Det måste faktiskt vara något tecken.

Så, ni får nöja er med detta, nu ska jag se klart slutet på filmen som jag, Elli och Essam kollade på igår som vi alla somnade till, bra vaaa ?! :)
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0