Sena sms = vaken natt

Ligger i min säng och tanken var att jag skulle sova. Skickade iväg ett god natt sms, och fick ett svar på det. Svaret har gjort att jag blev super duper speedad och kan inte riktigt varva ner för att sova. Jag borde sova, för jag ska upp tidigt imorgon och jobba.
Ni kanske undrar hur det kommer sig att jag ligger i sängen och är uppkopplad.? Tänker iaf svara på frågan även om ni inte undrar. Under några dagar nu så kommer min vän Sandra att bo på min soffa, pay back time kanske :)
Hon "flyttade" redan in igår men då var vi upptagna med att äta ostbågar och kolla på snygg, sexil och singel samt att vara ute och gå med Aston. Aston är tillbaka lämnad och det är väldigt tomt här hemma nu. Jag har haft honom sen i torsdags, han är ju inte så lite så det märks när han inte är här. Jag tycker iaf att det är väldans trevligt att du sover här hos mig dem här nätterna Sandra. Kommer kännas lustigt när du åker hem till malmö igen.
Sandra kom med förslaget att jag kunde låna hennes dator efter att jag hade kommit ut till henne och undrat vad fan jag skulle göra nu, för att just nu så kan jag inte sova. Jag blev helt enkelt för lycklig, fan dig. Fast, tack för att du gör mig lycklig, tack för att du får mig att le, tack för att du får min mage att göra så där ont. Fast fan dig om du sårar mig.
Nuuu måste jag försöka sova, god natt
/E

   

Jag & Sandra hösten 08.| En fantastisk dag på stendörren nu i sommar.

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0