Obesvarade telefonsamtal

Okej, detta kanske är så roligt. Men jag tycker att det här är roligt. Igår så skickade jag ett sms till den finaste, och han svarade inte på det. Så då ! Bestämde jag mig för att nästa gång som han ringer då tänker jag inte svara. Och så idag när han ringde mig så var jag på jobbet och kunde inte svara, ringde dock inte heller upp . Telefonen ringde och ringde. Resulterade i att han trodde jag var sur på honom. Detta mitt herrsskap är ett tecken på att han bryr sig! Mycket härligt.

Inatt så sov jag inte många timmar pga att jag har så galet ont i min rygg ett tag så trodde jag att den faktiskt skulle gå av. Och idag på jobbet har jag ätit 1 mg alvedon var tredje timme. Och jag känner nu att det känns att jag inte har ätit någon på ett tag nu.

Skulle egentligen har varit barnvakt åt Vincent imorgon men han har blivit febrig så det blir tyvärr inget. Såg faktiskt fram emot att hänga med honom, var ett väldans tag sen nu. Men det kommer nog fler gånger.

Jag är helt jävla pank just nu och det är inte alls roligt. Det sjuka är att jag förstår verkligen inte vart mina pengar tar vägen, och jag kan tala om för er att det inte är alkoholen iaf inte alla pengar ;)
Jaaa nu har jag fått gnälla lite och det känns alltid bra. Nu blir det te och titta på när Elli lagar mat.
/E


Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0