God morgon

God morgon och god morgon, jag har faktiskt varit vaken en stund nu.
Jag funderar i vanlig ordning, och funderar mycket på kärlek nu. Kärlek är skit, samtidigt som det är helt underbart med kärlek. Tänk om man bara kunde bestämma sig en dag och säga nu mår jag bra och jag älskar hela världen, va skönt det skulle vara. Men det funkar inte riktigt så, jag har faktiskt prövat det. Så, du vet vem du är, det är inte bara att skita i sakerna och lura sig själv, man måste faktiskt ta itu med sina problem, face it.
Idag jobbar jag, kort pass. Det ska faktiskt bli rowligt. Mina damer är så söta så tycker jag. Har bara fått lite ont i ryggen redan nu, det känns väl så där va. Kan kanske bero på att jag var vaken länge inatt, men jag tror nog att det beror lite på arbetet faktiskt.
Ska även idag bege mig ner på staden för att kolla och kanske köpa lite julklappar. Slutföra skiten någon gång. Har sällskap med Sandra och Phie. Kanske borde gå upp snart och göra mig iordning, går ju dock ganska fort men ändå.
Sandra och jag gjorde fantastiskt fina snöänglar igår. Nästan på samma ställe som vi gjorde första året vi gjorde snöänglar ihop, helt fantastiskt. Jag tycker om dig mycket min vän, välkomnmen hem !
Varning! Kommer nu vara som en lite 14-åring meeen ibland så måste man faktiskt, man ska ju ha barnasinnet kvar sägs det ju ;p
Måste ju bara säga att denna man (?) är otroligt bra och otroligt vacker, fy tusan han tittade jag och lyssnade på mycket inatt innan jag slog igen mina gröna.
Me like Rabih, massor ! Go Rabih go ! Hoppas att det är något skivbolag som signar ett kontrakt med honom snart så det kommer en skiva, meeee liiiiiiike alot. Så nu är jag klar ;)
Dags att kanske gå upp ur sängen då och ringa Sandra. Ha en fantastisk dag, det ska jag iaf försöka att ha !
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0