Jag tror bestämt att det snöar.

Helt galet mycket snö ute, men helt underbart. Gick till affären för att köpa mjölk, måste ju ha det till kaffet. Slutar med att jag följer en 90 årig dam hem till henne. Hon var riktigt härlig, och så där envis som gammla människor kan vara. Jätte rar. Hon var lite fundersam över vad hon skulle göra för mig bara, inget alls. Riktigt rar, och det är helt fantastiskt att kunna hjälpa människor.
Var ute och gick i ca 60 min igår kväll. Snön gör allt så himla vackert. Och det var så skönt, bara vara ute och gå och tänka på typ ingenting, och vara fri. Man är väldigt fri. Fast man tänker inte alls på det förren den dagen du blir inlåst och alla dina saker tas ifrån dig. Du får inte ens gå ut. Att få komma ut i den friska luften är helt underbart. Fast du uppskattar den som sagt inte förrän den dagen du har blivit inlåst och bestulen av din frihet. 
Är tillbaka på jobbet nu, första dagen var igår, och det gick väl bra. Ska jobba ikväll och helgen också, mycket jobb nu. Men det är bra. Det behöver jag, för utan jobb blir det inga pengar, och utan pengar kan du inte leva. 
Vill tipsa om en bra skiva, Alicia Keys nya, mycket bra. 
Jag har fyllt år, det känndes väl kanske inte som alla andra födelsedagar kan jag säga. Men det är väl inte så speciellt med att fylla år kan jag väl tycka. Iaf inte för min del, inte längre.
Funderar på att fixa gymkortet igen, måste komma iform. Kan inte se ut såhär längre ...
  
Mjölkpaketet i all snö.     Prommenad igårkväll.        Vackert. 

/E


Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0