Music Mr.Dj

Sen jag hörde honom första gången så har jag gillat honom. Men min musiksmak är ju väääääldigt bred, så det varierar ju väldigt mycket på humör, tid och ja allt sånt vad jag lyssnar på för musik. Jag började dagen med reegae och den avslutas med det också, men jag har under dagen även fastnat för Beyoncé som jag dessutom sett live i globen för hyndra år sen ;p nej men kanske två. Ståplats, och stod väldans nära scenen, iaf. En nyvunnen vän till mig :) var bara tvungen att tillägga den för den vännen får mig att le även när det är som värst. Den vännen (nej inte Molgan) tipsade mig om Governor Andy's senaste platta och tack! Jag brukar ju hitta låtar som stämmer för mig i livet, och denna stämmer till viss del. Tack MBE, min nyvunna vänns förkortning typ :)

شكرا لكغرامةأماه


أنتربمانفسيسعيدشكرا لك

Lyssna och njut, Governor Andy - Sluta konsumera mig



Sov gott där ute, det ska jag försöka göra iaf, wish me luck
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0