Babbel om inget alls...

Jag antar och försår verkligen om det inte är någon som läser denna blogg längre... Men jag tänkte iaf skriva lite.
Idag så har jag och Elli bokat halkbanan, datumet kommer jag inte tala om. Jag har vart galet nervös över halkan, har sett folk köra halkbanan två gånger, senaste var förra veckan. Efter den halkan så är jag faktiskt inte alls lika nervös längre. Så jag hoppas att det kommer gå bra, bara man gör som dem säger så går det nog super. Eller man kan ju alltid hoppas ;)
Har så galet ont i ryggen, har haft det sen i söndags, undrar om jag gjorde något galet i lördags när jag var ute.. Men jag tror faktiskt inte det ;)
Killar är faktiskt skit, dem får en att tro och tänka en massa saker... Det där med kärlek ska jag nog försöka lägga på hyllan. Men det är inte alltid så himla lätt att göra det.. Ja, det finns en kille i mina tankar. Och det är verkligen inte lätt.
Måste hålla Elli i handen nu så vi hörs någon annan gång. Bye
/E

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag läser faktiskt, men du har varit nära att "halka av" från min lista över bloggare, tätare uppdateringar tack!

Lycka till på halkbanan!

Kram C

2009-02-05 @ 08:50:52
Postat av: em

Halkan ar jatte rolig och inget att vara nervos over..ha kul=)

2009-02-06 @ 15:20:32
URL: http://koponen.blogg.se/

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0