En kort uppdatering

Ja vad har hänt sen senast? Jag har varit och kollat på den coola Mange Schmidt, med crew. Sjukt bra! Och jag hade sjukt kul. Kunde slutat bättre, men det var ju ändå fredag den 13:e.
Lördag tog jag det lungan och hängde med Jennifer en stund. Söndag var det kalas för Julle bulle som gällde. Det var roligt och mysigt. Tack tack!
Halkan är inte gjord. Jag har fått en fet jävla tandvärk. Det gör oooont, och det är ett tecken på att man börjar bli gammal.

Jag har slängt Jimmies dator i golvet, dock inte med flit! Ångest... Fast den funkar ju, än så länge iaf :)
Nu slits det i mig, för vi ska till max och äta glass. Vi = Jimmie, Elli, Tony och Patrik. Så nu vet ni det!
Ha det braaa!
/E


Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0