Halka och hemligt besök

Och ja jag klarade av halkan. Var inte alls lika farligt som jag hade trott. Nu är det bara det värsta kvar. Hoppas hoppas hoppas verkligen att jag klarar det när jag gör det.
Jobb i helgen, hela helgen lång. Det är både skönt och jobbigt att ha dem tiderna som vi har på helgerna. Man kan planera dagen på jobbet så mkt bättre då, men det kan bli lite jobbigt ibland också. Men denna helg har jag en hel timmas sovmorgon, jobbar 8-21 lördag och söndag.
Ikväll börjar grey´s igen!! Vad jag har längtat! Men det kan bli så att jag missar det för jag ska kanske nämligen få besök ikväll :) I'm happy..! Grey´s går i repris, och han är faktiskt, tro det eller ej, viktigare än grey´s :)
Imorgon är jag ledig, min enda lediga dag denna vecka. Funderar på att ta en sovmorgon, eller om jag ska följa med mamma och familjen Eriksson/Signell/Billnert till badhuset, men det blir nog att sova. Har ju dessutom ben som är fulla med blåmärken, inte så super duper snyggt. Men så är det när man ska stå längst fram på Mange Schmidt :p
Nehe, jag kanske ska bege mig hem snart, måste nog bara vänta på liten sis och araben (Elli & Essam). Dem är ute och går med hunden och jag hade ingen ork att följa med ut, så ja, jag kanske ska vänta på dem så dem vet vart jag har tagit vägen, sen är det kanske inte så bra att låta dörren stå olåst.
Ha det super !
/E

Kommentarer
Postat av: Gördis

Så du lever och står i : ) skall jag spåna på din blogg med..Kram

2009-04-25 @ 18:52:22
URL: http://mouziee.blogg.se/
Postat av: Anonym

UPPDATERA MERA ;)

2009-05-21 @ 23:07:21
Postat av: Sandra

Tror inte mitt namn kom med tidigare...

O ja e ju inte så mycket för o vara anonym...

puss

Sandra

2009-05-21 @ 23:08:59

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0