Dagen som gått, typ..

Fick lite skäll idag av Cissi för att jag inte har bloggat på länge, men damen hade ju missat två inlägg så jag kunde faktiskt försvara mig själv ;p

Idag har dagen bestått av att jag inte kom upp ur sängen den tiden som jag skulle (som vanligt ungerfär alltså) sen drog jag iväg och hämtade Michelle, upp till oppeby för hon skulle jobbelijobba på dagiset, så jag var också där och skrämde alla barnen ;) sen blev det en sväng till Lotta (Michelles faster) sen till broschaaan och Cecilia. Det var mkt trevligt, tack ska ni ha :) Har även diskuterat med Alex om att jag ska köpa hans bil, för min Lilly (bilen) och jag är inte kompisar längre så hon ska få hamna hos någon som tycker om henne mer än mig. Hon får nog ett mycket bättre liv då.

I helgen så jobbar jag, så jag hoppas på skit väder. Det får f a n inte bli sånt väder som det var denna helg för då kommer jag svettas sönder, och vara så arg över att jag är instängd på jobbet 7-20 och inte kunna njuta en stund alls av solen..

Sitter just nu och väntar på att max ska stänga så jag kan hjälpa Essam och Elli lite och sen köra hem dem. Hemma hos min tjej så klart är jag. Vi sitter här i soffan med en varsin dator och är så sociala. Men jag gillar det! Jag gillar min Michelle, hon är en bra tjej ska ni veta..

Ska kolla upp en ny kryssning snart också. Alexander, vill du följa med? ;p Jag satsar på att bli den nya Ruth på cinderella (ironi för er som inte förstår det)

Funtar på att göra om min blogg för jag har tröttnat lite på denna lock.. Så nu vet ni det! Ni får skriva upp det i eran onödiga anteckningsbok ;)

Jag är väldigt tacksam över mina härliga vänner som får mig att skratta så att jag gråter, vad skulle jag göra utan er? Gråta av sorg tror jag nog. Tack för att ni finns! Ni vet vilka ni är...
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0