En liten update

Denna helg spenderar jag på jobbet. Jag har önskat skit väder, och jag tror att han där uppe faktiskt börjar lyssna på mig. Eller? För i torsdags så var jag och jagade med Sebastian och Alexander. Följde med Sebastian ut, och så fann vi två par vildsvin, och när vi smög oss på dem så bad jag till han där uppe, och vad hände? Jo Sebastian fick skjuta ett vildsvin. Det kan ha något med min aura vad vet jag? Men död blev den iaf.
På vägen hem i torsdags, mitt i natten, det regnade och var lite läskigt väder. Jag körde sakta på vägen för det var djur överallt. Sen mitt på vägen så står det en ko och älg kalv... Min största skräck/fobi är älgar, jag fick panik då. Hade ringt Sebastian på vägen, men han svarade inte så han ringer upp när jag står där mitt på vägen med två älgar framför bilen, jag hade ren jävla panik och visste verkligen inte vad jag skulle göra, tackar verkligen för Sebastian då för hade inte han ringt upp så hade jag säkert ståt kvar där och väntat på att dem skulle flytta på sig, och jag hade säkert stor bölat och svimmat.. Men men, jag klarade det och lever. Men fan så läskigt det var. Hemska djur det där..
Jobba imorgon också, sen på måndag så ska det köpas studentpresent till Elli. Jag har nog kommit på vad som ska köpas, skönt det iaf :)
Nehe, om jag kanske ska försöka vara lite social nu med Michelle och Jussan..
En liten uppdatering iaf, de ni..
Förresten, vem är du som har kommenterat i bloggen; Postat av: en som alltid finns där vid behov

grattis med körkort och bil..ska komma och lämna dina strumper någon dag då jag hinner.. räknar med att du saknar de.. ha det så bra
Vem är du ??

Ha en fortsatt härlig nationaldag!
/E


Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0