Karlar och bilkörning = katastrof

Ja ni män, ni säger att vi kvinnor inte kan köra bil. Men det kan fan inte ni heller. För att i måndags så skulle jag och Michelle åka till gumsbacken (alla ni som bor i nyköping vet ju vart det ligger.) vi hade varit på stan och parkerat på åhlen's taket, åker där ifrån kommer till rondellen vid crazy cow där kommer det en gubbe/man från culturums hållet i ja, ganska hög fart, och han ser mig hela tiden för vi har ögonkontakt och han skulle stannat (om han hade varit normal), men han kör rätt ut i rondellen så jag får ju tok bromsa. (självklart så tutar jag och ser arg ut). Fortsätter att köra, brum, brum. Kommer till rondellen vid mc donald's där kommer det ännu en gubbe/man från motorvägen som ska slänga sig ut i rondellen, men han stannade när han var halvägs in i den. Så ! Ni killar/pojkar/män/gubbar kalla er vad fan ni vill, ni är fan inte så bra på att köra bil som ni tror !

Imorgon kl 10 ska vi ses ett gäng vid rusta, handla där och på willys sen så draaaar vi till öland ! Det känns bra, har dock inte packat klart allt än. Är lite sur iaf, för snubben som vi skulle köpa öl av, den idioten behagar inte att svara i sin telefon så det blir dyr jävla skatteöl att dricka. Där ser ni, en man igen. Ni är nog ganska kassa.
Förutom en man, han får mig att le Just nu. Han ringde förut idag, det var läskigt, men ändå väldigt kul ! Först så svarade jag inte för jag visste absolut inte vad jag skulle säga. Dessutom så var jag på jobbet, jag och Elisabeth var ute och gick med en dam. Men Elisabeth övertalade mig lite lätt att ringa upp. Plus att jag ville ju pratade med honom. Så det var tur att jag gjorde det... För jag log, stort ! Det är skönt att få göra det.

Ni ska ha en galet bra midsommar, för det tänker jag ha. Även fast det säkert kommer att ösa ner regn och allt i tältet kommer flyta så ska jag ha sååå sjukt kul !
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0