Veckan som gick...

Förra veckan var en väldigt händelserik (?) vecka. Spenderades som vanligt mest med min tjej, Michelle.
Vi var på willys någon dag, kan har varit på tisdagen. Skulle handla lite mat till middagen, kommer på att jag bara måste till Ö&B innan det stänger, och vi hade ca 20 min på oss att handla och ta oss till Ö&B. Det resulterade i att vi sprang och handlade, jag kan lova er att folk tittade lite roligt.. Kan säga att vi hann till Ö&B, men dem hade inte det som jag ville ha. Så det fick bli coop forum senare på kvällen, efter en mycket god middag...

Onsdagen, jag har för mig att jag jobbade då. Nej, eller jo jag gjorde nog det. Min Lilly (bilen) blev nog iaf lagad då. Eller så var det förra veckan, (snacka snurrig) Var hemma hos bror S och hängde en stund. Drog sedan hem till Michelle på kvällen, nej det här var på tisdagen så willys och det var i måndags. Iaf... I tisdags så åkte vi hipp happ till sthlm för ja prisa gud skatteåterbäringen är här : )
Blev ikea på 45 min, sen heron. Det var kul

Onsdag körde jag på fulla människor, det är också kul. Försov mig till jobbet också, gärna när vi har apt, bra Evelina braaaaa! Men det var inte jobbigt så som folk tror.

Jag har tagit ett till hål i tungan, mycket vill ha mer. Detta skedde i torsdags.

Jag vill fast ändå inte sluta på mitt jobb, för jag har blivit arg/sur/besviken på min chef. Det är en lång historia som jag inte orkar ta nu mitt i natten.
Elli, min kära käraste Elli tog sin student i fredags.. Älskade unge, jag kan inte säga mer än att du är bäst !
Jag har varit onykter, övat inför öland. Det blev en fredag, lördag. Båda kvällarna var bra, men! I lördags så friade jag till en man som sa ja... Så, ja fröken Eriksson kanske gifter sig inom sinom tid ; )
Var och tittade på studentbalen i söndags, så fina, så vackra såå. Bakis som ett as, mindre kul men det är sånt man får ta när man har haft roligt. Punka på bilen (inte min, mamma Annikas) assistance kåren fick komma och byta däcket då Annika inte hade något reservdäck i bilen, men assistance kåren hade tillgång till ett vinterdäck som hörde till Annikas bil. Det var faktiskt något som man kunde skratta åt.

Ja just det hängde en stund med Neliah också, det var sjukt kul. Har saknat skit ungen faktiskt. Men fråga mig inte om vilken dag det var för jag har nog en början till demens redan nu..

Denna vecka som gått har vart sjukt kul. Men tror nog att veckan som kommer, den kommer nog bli mycket roligare. Det är midsommar och jag ska till Öland, med Michelle, Rebecca, Robin, Björn (vi åker samma bil) och många, många fler. Tror det kommer bli grymt ! Har dock lite ont i halsen nu, men det ska jag försöka bota innan torsdag. Ska försöka hinna klippa och färga håret innan torsdag också, även städa och jobba! Hur ska jag hinna ?
Om jag överlever denna vecka så hörs vi senare någon gång i framtiden.
Peace
/E


Heron
   
Bild 1                                  Bild 2                                 Bild 3

1. Michelle, på dansmaskinen
2. Vi i rulltrappan.
3. Åk rulltrappa på rätt sätt


Studenten/Balen


   
Bild 1                                 Bild 2                                  Bild 3 
  
Bild 4                                  Bild 5                                 Bild 6
    
Bild 7                                 Bild 8                                  Bild 9
 
Bild 10

   
Bild 11                    Bild 12                               Bild 13                               Bild 14


  
Bild 15                               Bild 16                    Bild 17                                
 
Bild 18


1. Mamma Annika, Elli & Alex. Utspringet
2. Alex & Elli. Systrarna <3
3. Challe & Elli. Barndomskamrater och klasskamrater sen lågstadiet.
4. Elli & Anna. Plastsyskon, barndomskamrater, gamla klasskamrater. Anna är även min frisör numera.
5. En glad skit unge på kortegvagnen
6. Korteg
7. Essam & Michelle, i väntan på kortegen.
8. Jag & Essam, i väntan på kortegen.
9. Essam & Elli <3 . På studentmotagningen
10. Mamma Annika, Elli & jag. På studentmotagningen
11. Calle & Elli på balen
12. Calle & Elli på balen, så fina
13. Challe, Jamal, Calle & Elli
14. Anna & Robin
15. En bakis Michelle.
16. En bakis Evelina
17. Assistance kåren byter däck
18. Jag tycker det är sjukt kul när assistance kåren byter däck : )

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0