fantasi

Michelles vän Johan, Tessans man gör musik som jag gillar har lyssnat om och om på denna låt ikväll, ni får bara texten, läs den. Den är grym! Enligt Jj så är jag hans enda fan, men det tvivlar jag på...

ref;
du är min fantasi
i sagan vandrar vi
hand i hand och tillsammans
skapar vi magi
du är min fantasi
du är mitt andra liv
och tillsammans
så skapar du och jag en melodi!


vers1;
tuffa tider - svåra år
du ta mig fram "baby" på rosa moln
hjärtat dunkar & pulsen brinner
du är mina vingar under himlen
du är månen, vinden och solen
regnbågensfärger här på jorden
du är skatten under mitt vatten
du är min lysande stjärna under på natten
och vad som än händer så finns du där
du är min kärlek, du är min miljonär
du är mitt skratt, du är mina tårar
du är mitt mod och du gör så jag vågar
du är min glädje, min harmoni
du skänker mitt liv nostalgi
du skapar magi med en melodi
..... du är min fantasi


ref;
du är min fantasi
i sagan vandrar vi
hand i hand och tillsammans
skapar vi magi
du är min fantasi
du är mitt andra liv
och tillsammans
så skapar du och jag en melodi


vers2;
min sol, min brinnande fjäril
baby kom, jag vill känna din närhet
du är allt, den enda perfekta
du är den, jag lovar att älska
jag vet att nu, de är bara du
du finns i mina drömmar 24/7
jag släpper aldrig dig ...

jag släpper aldrig taget om dig och mig
de är vi två förevigt jag lovar dig
kommer aldrig släppa dig
stanna kvar stanna kvar hos mig
du är mitt regn, mitt vattenfall
och de jag vet är att.......... du är min fantasi


ref;
du är min fantasi
i sagan vandrar vi
hand i hand och tillsammans
skapar vi magi
du är min fantasi
du är mitt andra liv
och tillsammans
så skapar du och jag en melodi!


Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0