Äntligen

Jag har efter en väldigt lpng tid och alldeles för många dyra telefonräkningar skaffat mig ett internet, och en söt liten dator. Hade hoppats på att den skulle varit lite större, men har kommit fram till att dessa små är lättare att släpa med sig när man ska iväg. Vi håller på att lära känna varandra och det går ganska bra faktiskt.
Så nu kommer jag att blogga mycket mera än förut.
Lilly, min lilla bil är igång igen, könns mycket bra och skönt. Så idag så tog jag en sväng förbi oxelösund för att hälsa på familjen Eriksson/Signell. Har pratat med bäsen i magen, pratar alltid med h*n när jag träffar Nathalie, h*n måste ju känna igen min röst :)
I don´t know why i want you so, cause i don´t need the heartbreak. 
Imorgon är det jobb, 13-20 tur att det inte är till 21 för imorgon är det ju grey´s, och det är väldigt viktigt!
Nu ska jag lägga in och över lite bilder på denna lilla stjärna. Hörs någon annan dag!
/E

Kommentarer
Postat av: sofi

Lilly, samma namn som våran bebis i magen ska få =)

2009-11-04 @ 11:43:21
URL: http://sofiiin.blogg.se/
Postat av: Cissi

Välkommen tillbaka till bloggeriet, har saknat dina inlägg!

2009-11-06 @ 21:51:33
URL: http://www.hjalmaroringo.se

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0