Bla, bla, bla, bla, bla...

Sthlm var mycket bra, fet ångest när man kom in med bussen till nyköping igen. Borde ta tag i det här snart, för mitt eget bästa.
Helgen... Ute i torsdags, kul! Fredagen var konstig, lördagen var ännu konstigare. Söndag var det lungt. Jobbat, sovit. Sovit lite lite nu det senaste dygnet. Varit mycket med Michelle. Blivit lite sjuk (snorig och sååå). Träffat den finaste av dem finaste. Har bestämt mig för att göra saker så att jag ska må bättre, men kan inte hålla vid det löftet jag gett mig själv. Allt för att göra mig själv ännu mer illa uppenbarligen.
Jobbar helgen som kommer, känns som att det var ett tag sen nu jag jobbade helg, lustigt det där. Ena stunden så¨känns det som att man nyss hade jobbat helg, sen så känns det som att det var mycket länge sen.
Jag är trött. Så jag ska nog sova snart, det är ju en dag imorgon också.
Jag är väldigt tacksam för mina fantastiska vänner som finns här för mig. Och, så är jag tacksam för att träffa nya härliga människor. Nu ska jag byta soffläge till sängläge. Sov gott!
/E

sov gått habibi. (stavfelet ska vara där)
Tänk om du ändå var vid min sida nu. love v


Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0