Den dagen jag dör, så vill jag...

Helt galet egentligen att skriva det här, här. Men då vet jag att om något händer så kan ni bara kolla detta inlägg och få veta lite hur jag vill ha det. Det riktiga sättet man ska göra det på kostar en massa pengar, och jag har inte en massa pengar. Men. Den dagen jag dör så kommer det komma tusen olika frågor i erat huvud hur jag ville ha det, vad ska göras med min kropp, begravningen musik, ja allt sånt.
Om det går att donera något från mig gör det, jag älskar att hjälpa människor, så varför inte fortsätta när jag lämnat livet på jorden? Så donera allt som går.
Jag vill inte kremeras, jag vill jordfästas. Jag ska ligga i en högblank svart kista, det ska vara vitt tyg på insidan. Vill någon lägga ner något i kistan så gör det.
På kistan så ska det vara en stor bukett med vackra stora fina vita liljor, jag älskar liljor.
Det ska vara en röd matta från ingången i kyrkan upp till kistan. Om ni vill ha en bild på mig, en fin, det finns många ego bilder bara så ni vet ; )
När ni går in i kyrkan så ska det spelas, utan dina andetag med kent. mannen i den vita hatten ska även den spelas någon gång under begravningen. Men, hurtful med Erik Hassle ska vara den sista låten som spelas. Sen om ni vill ha någon mer så spela dem, den.
Alla ska ha vita kläder på sig. Men, skorna får vara svarta. Om det är middag efter, så ska det serveras champange.
Och, jag ska jordfästas i Årdala kyrka. Där jag är döpt, förhoppningsvis kommer gifta mig och där min fantastiska lillasyster ligger begraven.
Bli inte hysteriska nu, jag vill bara att folk ska få veta hur jag vill ha det  när jag har gått hur tiden, man vet nämligen aldrig vad som händer.
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0