Framme

Jag är framme, resan gick mkt bra. Tycker faktiskt bättre om att ta bussen till sthlm än tåget.
Blev inte mkt sömn inatt så jag är jäkligt trött nu, skulle nog behöva sova en stund, undra om jag ska lägga mig i massage rummet? ;) Undra vad syster tycker om det? Ska fråga henne när hon är klar med sin kund.
Ikväll är det p!nk då, ska bli så jävla roligt! Lyssnade på henne inatt, gjorde ju kanske inte saken bättre med att inte somna liksom för jag rockade loss ordentligt i sängen, haha. Såg nog jävligt rolig ut.
Michelle ringde mig igår från hennes jobb nr, hade 2 missade från det nr. Kunde inte svara då jag lämnade rapport. Tredje gången hon ringer så kan jag svara:
E: Hallå!?
M: Hej det är Michelle.
E: Hej det är jag!

Sen så blev det nog bara en massa asgarv av det hela, men vi avslutade samtalet och jag försökte att sluta skratta, det gick så där. När jag somnade på hennes soffa igår, strax innan så började jag skratta åt det för det lär så jävla rowligt.
Aja. Ska lyssna lite musik nu och dricka te och ta en snus, Brallan gillar verkligen att jag snusar, not! :)
/E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Weiii hon lever och hon UPPDATERAR!!!!

Otroligt!! ;)

Ha de underbart på pink!

2009-11-10 @ 22:05:00
Postat av: Evelina

Vem är du?

2009-11-11 @ 20:44:21
URL: http://evelajnanr1.blogg.se/
Postat av: Sandra

De kan ha vart jag...

Är inte säker dock...

2009-11-11 @ 23:14:32

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0