I try

Lämnar stan nu, eller jag har redan lämnat den. Är på väg... Vart säger jag inte för det vill jag inte, hur länge jag kommer vara borta vet jag inte heller. Men kommer säkert "hem" någon gång nästa vecka, för dem lär ju behöva mig på jobbet.
Var ute en sväng igår på tellus, det var kul. Mycket smått = mycket att skratta åt ;p
Undra om man också var så i "den" åldern, men det var man säkert, haha fy fan säger jag bara. Jag ber om ursäkt.
Lilly har blivit hämtad och kommer bli lagad, tur att man har så bra kollegor som man faktiskt har. Ni är min familj, skulle ha det mkt svårare och jobbigare i mitt liv utan er. Och våran fantastsika ssk, du är bäst. Den bästa av bästa. Känns så bra att prata med dig om allt mellan himel och jord. Tack..
;Jag litar på dig, och lova mig att lita på mig nu...
Det där med att lita på någon, gjorde jag väldigt lätt förut, men nu är det inte alls lika lätt. Nej genom livets lopp så blir man lite bränd faktiskt. Och oerhört sårad av dem som står en närmast hjärtat oftast. Som tur är så har jag inget hjärta längre, eller jo klart jag har det men det är sprängt. That´s life, just learn to live whit it. I´m trying to. The hardest i can, i try...
Nu ska jag vila ögonen, sjukt trött blev inte många timmar sömn inatt heller. Hörs!
Peace
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0