Inte 100 %

Känner mig inte riktigt 100%. Mer snorig än vanligt och jag har galet ont i halsen. Ska snart gå upp ur sängen och sätta på lite vatten och dricka lite honungsvatten, det brukar väl vara bra för en ond hals?
Skulle vara så jävla typsikt om jag blir sjuk nu med tanke på att jag är lång ledig nu, fredag, lördag och söndag. Finns nästan inget bättre ;)
Självklart så fick jag vara på våningen igår, för det finns ju inga vikarier, konstigt bara arr varje gång man kommer med förslag till chefen med folk som kan vara vikarier då har vi alldeles för många vikarier... lustigt...
Men, det gör absolut ingenting, för jag hade så trevligt så med mina damer, vi diskkuterade en massa kul under fikat. Japp, så jag kan verkligen vara utan ett möte, hellre kvallitetstid med mina tanter.
Börjar jobba om 45 min... Så jag kanske ska ta mig upp ur sängen nu och fixat honungsvattnet.
Jag har lovat en tjej ett inlägg, du ska få det också inte just nu bara ;)
Ha en bra dag!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0