Jobbar..?

Sitter på jobbet nu. Dricker kaffe, och har det bra. Funderar på att ta en kaka, men jag struntar nog i det. För ett tag sen så var det en av mina damer som sa att jag hade blivit smalare, och hur roligt är inte det när en gamal gaggig dam lägger märke till att man har gått ner i vikt? Iofs så har jag ju minskat i vikt på ett dåligt sätt. Men jag har iaf minskat i vikt. Och det är huvudsaken. Ikväll ska jag och Mich, Mich även min tjej äta middag ihop. Jag har röstat på rhodos, hoppas att det blir det, för det är fruktansvärt gott . Mums. Jag gillar Rhodos ; )
Näää en macka kanske? För det kurrar lite i magen. Inte bra att bara dricka kaffe inte.
Sjukt lugnt på jobbet, hoppas det håller i sig så här i helgen. Det kan vara lite jobbigt annars. Soft att sitta och surfa och samtidigt få betalt för det.
حبيكونيكونالأبدية
/E


Kommentarer
Postat av: Sandra

Mmm.. you gotta love it ;)

Hoppas ditt hjärtas önskan gick i uppfyllelse och att du blev mätt...



2009-11-21 @ 01:15:42

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0