Jobbelijobb snack

Jobbar bra idag fast jag inte känner mig riktigt kry. Kommer nog låta bli att röka idag, är inte bra för halsen, och om planerna blir som jag tänkt så är det ju utgång imorgon och då kommer man röka tusen gånger mer än vad man redan gör.
Har bakat en äppelkaka som jag ska serva till kaffet sen, städat en lägenhet, gjort matbeställningen, kopierat en massa papper, tvättat, gett en massa mediciner, duschat en dam, tagit upp massa damer ur sängen. Säkert något mer men det har jag glömt för det går av bara farten att göra, och allt detta har gjorts sen klockan 07. Och då är jag inte hundra procent kry heller.
Har en låt på huvudet idag, går och nynnar på den hela tiden. Och det är denna:
http://www.youtube.com/watch?v=TrKNYtyT1LA
Kan tyvärr inte lägga upp den här på bloggen för det gick inte med denna video, men den har iaf fastnat på huvudet idag.. "You so beautiful..."
Har med mig Sam till jobbet idag så jag har något att göra när det blir lite dötid. Idag kommer jag att få vara själv på avdelningen på eftermiddagen också, hoppas att tanterna håller sig lika lugna som igår eftermiddag. Nu ska jag vila ögonen en stund. Hörs!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0