Kyla

Somnade gott inatt med min nya partner brevid mig.
Galet kallt i min lägenhet är det, måste ringa hyresvärden så dem kan sätta upp nya lister i fönstret för det blåser rätt in. Och idag så snöar det, känner att jag inte riktigt är redo för snön än. Måste byta däck på bilen och grejer, fy. Frågan Seblan igår om han ville vara med och hjälpa mig när jag ska byta. Han ska då bara finnas där som ett stöd och kanske dra dem sista dragen så att däcken verkligen sitter :)
Idag ska jag jobba, 13-20. Dem första timmarna fram till halv fyra, fyra så sitter vi i möte. Hoppas bara att chefen har räknat med att jag ska vara med. Man vet aldrig med honom, han är ganska förvirrad faktiskt.
Måste kolla tåg biljetter också, ska upp till sthlm på tisdag. Ska äntligen gå på pink! Som jag har längtat! Kommer bli så sjukt kul tror jag iaf.
Nehe om man kanske ska göra sig iordning för att bege sig till jobbet då. Ha en bra dag!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0