P!nk och lite annat

Igår kväll så var det P!nk. Och mina läsare, jag vet inte alls hur jag ska förklara det, för hon är ju på riktigt så galet bra och så otroligt musikalisk och snygg! Redan innan hon hade börjat så var jag tvungen att jubla för jag var så jäkla glad över att jag äntligen skulle få se henne och lyssna på hennes fantastiska röst och musik. Fick väldigt bra platser framme vid scenen. Syster frågade vart vi skulle stå, jag bestämde och det var nog bra, för när showen började så kom hon upp ur scenen precis vid oss. Jubel! Hennes kropp är ju helt galen, och hennes röst, det finns ju inte. Hon är verkligen en av mina ajdols. Var tvungen att ringa mamma under konserten då hon började köra queen och mamma älskar ju queen, tror nog att hon blev glad över det : )
Min kära kamera la ju av ganska snart, men det gör absolut ingenting för att jag rockade ändå mest. Hon är ju otrolig! Jag var kissnödig redan innan konserten men kännde inte paniken över det som jag så många gånger har gjort så jag höll mig länge, ända tills vi kom hem.
Nervositeten är ju dock om någon jävel som var där igår var sjuk, för syster känner sig inte kry.

Idag har sis gjort en fantastisk och välbehövlig ansiktsbehandling på mig, och igår var det vaxning sen så exprimenterades det med mina fransar och det blev väldigt bra. Mycket nöjd. Skulle ta en sväng och bara kolla lite idag, åkte ut till söder, gick runt och kollade lite tog t-banan till hötorget och gick runt lite, sen kännde jag att jag inte orkade mera plus att jag hamnade på en helt fel gata än vad jag hade tänkt så då försvann orken ännu mer, så det var bara att åka hem mot vackra hässelby ; )
Träffade en helt fantastisk tjej imorse när jag skulle in till syster. Det roliga var att jag stod och hade en konversation med mig själv (tänkte, inte talade) om jag skulle ta och röka, eller inte. Och jag tände en, tur var väll det annars så hade jag aldrig träffat denna tjej. Då hon kom fram till mig och bad om att få låna min tändare. Sen började vi prata med varandra, och hon imonerade verkligen på mig. Hon var inte ifrån sthlm, utan hon bestämmde sig en dag att nej nu ska jag flytta, hux flux på två veckor så hade hon sålt sin lägenhet och tog sitt pick och pack och flyttade till sthlm hem till sin moster (som i sin tur "bara" är 27). Inget jobb hade hon när hon drog, men har fått det nu. Men hon gav mig tippset, skaffa ett jobb innan du flyttar. Iaf, hon inspererade verkligen mig, hon var sjukt cool. Och det fick hon veta också. Hon gjorde min dag lite grann kan man nog säga. Det är inte så farligt, grejen är ju den, du vet vad du har, men du vet aldrig vad du får.
Nu ska jag fortsätta vara "social" med Ia i soffan. Peace
/E 

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0