sömnlös

Sover fortfarande inte. Tänker alldeles för mycket. Måste försöka sluta med det, för det är en dag imorgon också. Men jag blir så förvirrad, du gör mig förvirrad. Livet gör mig förvirrad. Jag gör mig själv förvirrad. Jobbar i helgen, tur det kanske. Måste slutföra mitt julklapps köp också. Har faktiskt redan börjat, ovanligt för att vara jag faktiskt… Även fast jag inte borde göra det, så får du en julklapp av mig också, så du kanske förstår.
Vad är det du vill att jag ska förstå? Snälla förklara för mig.
”evelina jag e inte en bra poikvän” det är bara skitsnack, det vet du också.. I never wanna see you cry, and i never wanna see you lie. Your so beautiful, so dam beautiful.
ska försöka sova nu. bye

    مقبس&إفلين 
/E


Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0