Typ önskelista...

Jag fyller ju faktiskt år snart för er som inte vet det. Och jag anser faktiskt att jag förtjänar någon present. Faktiskt.
Idag var jag och handlade julklappar och massor av lönen försvan. Såg då en del saker som jag önskar mig, en jätte fin silverring på hallbergs, 394 eller något sånt kostade den. Den var lite bredare, och ena delen av den, nedre delen om man säger så var det en rad med små "diamanter".
Önskar mig presentkort på body count, eller liknande, ska nämligen ta en till piercing. Skulle bli mycket glad om jag även fick presentkort på en tatuering, eller ja ett bidrag gärna.
Även presentkort på ikea. Sen så önskar jag mig ett par glasögon, utan styrka, haha : )
Samt, bidrag till en ny bil. Min Lilly ska lagas snart, sen ska hon fan få hitta en ny ägare, det förtjänar hon.
Jag höll på att köra på en person idag när jag var på väg ner på stan, jag cyklade... Eller köra på och köra på, hade jag varit någon sekund(er) snabbare så hade en olycka kunnat ske. Och det gjorde så otroligt ont i mig. För i mina ögon är du helt jävla fantastisk fast än det du har gjort mot mig, så älskar jag dig iaf. Du är fantastisk och jag skulle göra allt för dig och det vet du. Tråkigt att det slutade som det gjorde. Men livet går faktiskt vidare.
Har inte så många julklappar kvar att handla. Men det är dem svåraste kvar tror jag faktiskt. Men det får bli något enkelt, jag har verkligen skärt ner på mitt julklappshandlande, för det blir alldeles för mycket till barnen.
Hoppas på att jag kommer somna tidigare inatt. Söndag natt somnade jag klockan 06.50, alltså måndag morgon. Måndag kväll somnade jag runt 05, tisdag morgon alltså och samma sak inatt. Det är så mycket tankar som snurrar i mitt huvud. Jag bor inte hemma hos mig längre, har flyttat därifrån, hur länge vet jag inte. Och vart jag bor är hemligt.. Detta är nog bra för mig.
Ska ta en rök och sen borsta tänderna, stänga av datorn och sen försöka sova. Börjar 07.30 imorgon så jag måste sova.
Livet går vidare, och sann kärlek väntar.
Habibi ya nour el v
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0