Uppdatering, typ?

Är sjukt trött. Så jag orkar inte riktigt blogga. Finns nog mycket som jag skulle kunna skriva om, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, för jag vill faktiskt inte tala om allt för er där ute :)
Kan tala om att jag är hemma hos Michelle, och har varit här sen jag slutade jobbet, eller.. Jag slutade, hämtade upp tjejen på jobbet, hem till Rebecca, hem till mig och bara vände, sen rhodos för att hämta mat, hem hit, äta sen soffläge, sovit, och det är fortfarande soffläge. Vet inte när jag ska åka hem. Men borde nog göra det snart. Ska packa ikväll, för imorgon fm. så åker jag till sthlm. För imorgon kväll så är det pink! Ska bli så jävla roligt. Systeryster ska köra lite behandlingar på mig, därför jag åker upp så tidigt, sen så är ju sthlm vackert :)
Sååå, en liten uppdate. Ha det bra
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0