Vaken

Vaken. Bad Jennifer ringa och väcka mig idag, och det gjorde hon. Tack trevligt att vakna av telefonen och man vet att det är någon man vill prata med :)
Har satt på kaffe och dricker kaffe och ligger i sängen och surfar. Måste gå upp snart. Hade tänkt att städa (diska, plocka undan lite och damsuga) innan jobbet. Men Sandra kommer hem idag, så jag ska möta upp henne innan jobbet, lite trevligare. Plus att jag tror inte heller att det är någon som tar mitt jobb, tyvärr..
Det hade varit skönt om du låg här brevid mig... Men snart så : )
Börjar kl 13 så jag borde kanske gå upp nu och störa grannarna lite ; )
Ha en fantastisk dag.
/E

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oooo såååå trevligt att få se dig idag!!

Kunde inte ha "landat" bättre i denna håla ;)

puss på sej!

2009-11-21 @ 01:13:35

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0