Förändringar i livet kanske.

Det händer inte så mycket i mitt liv. Det är mest i tankarna det händer saker. Funderar på att göra ett val som kanske får mig att förändras en aning. Men jag måste kolla upp lite saker innan jag kan göra det där valet.
Jaa finns kanske inte så mycket mera att säga. Jobbet flyter väl på som vanligt. Än så länge iaf.
Ska antagligen se idol som börjar snart. Om jag kan byta kanal idag. Min boxer dosa lever sitt egna lilla liv nämligen. Oftast bara femma som rullar på min tv då det inte går att byta. Tur att femman visar bra program
/E


Kommentarer
Postat av: nyfiken jäveel

skriv nåt.. det är roligt att se vad som händer i ditt liv..

2009-10-17 @ 22:40:43

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0