Finaste...

"du är det finaste jag vet, du är det dyraste i världen. du är som stjärnorna, som vindarna, som vågorna, som fåglarna, som blommorna på marken.."
Sitter fina saker i min lägenhet. Foton, på dig .
Pratade med Sandra här om dagen, vi pratade om fredagen då vi var på hörnet, kom på en sak som hände som jag helt hade glömt bort. En väldigt speciell sak faktiskt. Som hände inne på hörnet, där alla ser ! Helt galet, och helt underbart..
När jag såg dig igår, stannade mitt hjärta, för att sedan rusa, fort, och bulta hårt..
Har jobbat nu ikväll, jobbar imorgon bitti också. Sen är jag lång ledig. Underbart ! Lördag är det kalajs för Parran, det ska bli trevligt . I hope iaf :)
Igår var jag ledig, och hade tänkt att ha en städdag, kan säga att det inte blev så. Sov mest hela dagen faktiskt, trisst .
Gjorde en bananpaj i helgen, har aldrig gjort det förut, men det var faktiskt riktigt gott ! Kanske blir en sån imorgon också :)
Funderar på att ta cykeln imorgon, var ett tag sen jag gjorde det nu faktiskt. Nu är den ju hemma igen, så det blir ju lite lättare nu .
Nehe om man kanske skulle göra sig redo för sängen ..
                                               
                                           -ja du är det finaste jag vet...

/E


Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0