Freitag

Och jag är ledig, enda tills på måndag, härligt!
Inatt somande jag och Elli på Tord och Annikas soffa, fy så ont jag hade i nacken när jag vaknade imorse. Vi har nog sovit väldigt lustigt inatt. Varit nere på stan och köpt present till Parran . Ska snart packa ihop lite tvätt och sedan tvätta lite, inte här hemma dock.
Såg ett par så snygga skor idag på din sko. Oj oj oj, eleganta och coola. Hög klack, passa mig som handen i handsken. Har dock inte så mycket pengar just nu. Så jag var tvungen att tungt ställa tillbaka dem. Ack så snygga.
Beställde lite grejer här om dagen, ifrån kent.nu . En mössa bland annat .
Ikväll vet jag inte vad som sker, imorgon är det ju som sagt kalajs, och jag ska vara chaufför imöra .
Tog cykeln igår, men självklart så blev det regn. Men jag hade tur, inget regn till eller ifrån jobbet.
Gjorde en super duper god middag igår med Elli. Muuums, fiskgratäng typ och potatis och morötter till .
Är riktigt sugen på att hitta på något, dra iväg på en liten road tripp. Men det lär inte ske just nu iaf. Skulle vara roligt att dra iväg ett gäng och typ åka till gotland. Så jäkla fint där. Funderade ju ett tag på att flytta dit. Men jobben kryllar ju dessvärre inte där.
sjung om dem gånger vi delade ett liv med en blick .
Ikväll så ska jag fråga en sak till en person. Hoppas på ett bra svar !

/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0