Söndag. Helgens bravader

Det tvättades i fredags, jag gjorde dock inte så jäkla stor insats, för jag somnade. Tog en eftermiddagslur. Tack mammi. <3
Släpade med lillebror in till stan, han, jag och Sandra kollade på kapten röd, helt okej faktiskt . Lillebror åkte hem med några kompisar, jag och Sandra drog oss till tellus. Helt okej. Inte så mycket folk dock. Men det är ju också helgen innan lön. Drog ett varv på stan, träffade dina vänner. Vart har du tagit vägen ?
Körde hem Sandra, sen hem sova. Vaknade sent i lördags. Åska, blixtrar och regn. Gjorde mig iordning, iväg till oppeby, min gamla lägenhet. Känndes lite konstigt faktiskt att vara där. Men det blir nog inte sista gången.
Fan va fint vi renoverade den lägenheten .
Ut till oxelösund en sväng. Hem göra mig iordning, mådde inte alls bra, fick huvudvärk. Så hård så att jag var tvungen att besöka the wc . Hem till Parastoo lite senare än tänkt, men jag var ändå först. Var final i brandkärrscupen, fucking skit lag vann. Inte mitt lag, illa.
Folk rullade in. Gammal bekantskap, det var trevligt faktiskt . Åt så jag nästan höll på att kräkas, redan innan maten ;p . Som sagt mycket trevligt. Kom väl därifrån vid halv ett. Körde hem Jennifer och Mailen. Sen hem nanna kudde.
Vaknade skapligt imorse, men låg kvar och surfa och drack kaffe. Mamma kom, åkte iväg med henne. Mötte upp Sebastian med familj, följde med dem hem. Middag, sen en powerwalk med Nathalie, skönt. Men jag hade kanske inte dem bästa skorna för att promenera.
Hem. Diska, stryka gardiner. Har nu bytt gardiner i sovrummet. Vita numera, fint. Vill byta till vitt i vardagsrummet också . Fast lite större, tjockare liksom :)
Jobbar imorgon, 7-15. Ledig tisdag, skulle varit ledig onsdag men jobbar. Jobbar torsdag, fredag sen ledig nästa helg också ^^ mycket skönt, två helger i rad ledigt toppen ! Blir nog utgång nästa helg, lönen har ju kommit ;p Skulle vara roligt om man blev ett gäng som gick ut, dock så lyckas man nästan alltid komma ifrån någon när man kommit in på krogen, undra varför det blir så. Enligt mina vänner så är ju jag tydligen jätte duktig på att försvinna upp i rök. Och kan tydligen ibland vara en riktig bitch. Fast jag vet, att jag har helt ärligt andledning till att vara bitch, så up yours !
Ska fortsätta kolla lite på csi NY sen blir det nog sängen.
Tar nog cykeln till jobbet imorgon också. Måste ändra mina vaner lite. Ska antagligen införskaffa mig ett gymkort snart, skulle vara skööönt !
Ställde aldrig någon fråga i fredags, kommer nog att vänta med den faktiskt .
Nehe hörs en annan dag. peace !
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0