Ta inga order

Är faktiskt riktigt glad över att jag gick på kapten röd, han är riktigt bra . Han får mina grannar lyssna mycket på nu, blandat med kent ^^
Blir riktigt irriterad på mina grannar, kom hem vid halv ett inatt kanske, och tvättade av mig sminket, då knackades det i rören . Det var ju inte så att jag spolade i tio min . fuckers .
Idag har jag dammsugit och plockat lite. Varit på en promenad i hamnen, åkt runt och kolla på nybyggda hus, hus som håller på att byggas och kollat av nya vägar. Visat mitt hus som jag ska bo i . Kollat på flygplan. Sett dig. Allt detta med Malin, jo just, druckit kaffe också :)
Har ätit mat, hemlagat. Var sugen på rhodos, eller en delux på donken. Men det får allt vänta .
Ska nog över till Malin om en stund, men funderar på att kanske ta ett varv med bilen ? ;)

Håll ut min syster.
Håll ut systra mi. Du kan se igenom deras mask och deras leende av plast.
Deras, Botox hysteri, men är det till en lycka eller last när ditt smajl sitter fast.
För varje dag som passerar, bevittnar man hur någon ung själ havererar.
På grund av något sjukt ideal dom planterat, du är ingen vara man kan reklamera.
Men du vet när dom vill lära dig bli smal utan att banta.
Med så mycket plast i kroppen att dom går o panta.
Men det är inte dig dom vill ha det är dina slantar,
så dom är inga vänner å dom e inga bekanta.


Promenerade med Sandra igår kväll också, mycket trevligt och skönt .
Såg och stötte på dig och din bror . Oj säger jag bara
Det var verkligen en riktig tråkmåndag igår . Denna dag känns mycket bättre !
Nehe en cigg och en biltur på det här då, och sen blir det nog Malin och kolla fortet och dreggla över Rabih my habibi .
Det verkar som om några av mina kanaler på boxen lagt av, tårar. Kanske dags att jag skaffar mig en egen boxer ?
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0