Måndag morgon när jag vaknar...

Lyssnar på kent, hux flux som kom tårarna bara. Galet . I ditt stora hjärta börjar slagen bli små, och du rör min kind så jag förstår, att det bara är timmar tills du går..
Fem steg bakåt, två steg fram, på lite håll liknar det dans, och i drömmen håller du i min hand

Läs mer: http://kent.nu/latar/m/#ixzz0xS8Fbz7z

Blev cykeln idag, kommer fan tidigare till jobbet när jag cyklar än när jag tar bilen. Tidsoptimist. På onsdag så kan det till och med bli en promenad till jobbet. Börjar så sent då.
Fick förfrågan om att följa med en boende till sjukan imorgon, jag ljög och sa nej tyvärr jag kan inte -fejksmile-
för h*n är inte så där jätte rolig, och att gå in på sin lediga dag för att följa h*n till cykelverkstaden här, nej tack.
Somande ganska skapligt inatt, skönt .
Trodde nästan inte att jag skulle kunna jobba klart hela dagen idag, mådde så sjukt illa imorse, så jag var säker på att jag skulle gå vid nio tiden. Men det försvann som tur var .
Tog en powernap efter jag kommit hem från jobbet, riktigt skönt att göra det faktiskt. Härligt att vila på dagen :)
Hungrig, nudlar mättar inte så bra, men men. Jag får nöja mig med detta. Sätta på lite kaffe kaske, och dricka sig mätt ;)
Ska kanske dra iväg och hälsa på Sandra, men damen behagar inte att svara i telefonen... Ingen kommentar på det inte . Hon har nu ringt upp, och tyckte att jag skulle hälsa till er som läser ..
Målade naglarna förut, kan lätt bli så ibland när man inte har något att göra. Blev bra, men ska hota upp dem lite med lite bling tror jag .
Har bäddat rent i sängen, så inatt kommer jag sova som en gud . Alltid lika härligt med renbäddat .
Jag förstår mig verkligen på dig alla gånger, du beter dig så himla konstigt vissa gånger..
Nehe om man kanske ska sätta på lite kaffe då, och försöka få tag på Sandra .
Idag är det en tråkmåndag, man känner verkligen det, i vädret och allt. Iofs så var det ju sol förut idag :)
Hörs en annan dag!
/E
 

Mina foton som jag tagit på kent. Sami & Jocke, tagna juli 2008 i eskilstuna på strömsholmen .

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0