-

Det är sjukt jävla kallt ute, och jag måste ge mig ut i denna kyla. Nackdelen med att ha en underbar och fin Plexus.
Morgon dagen kommer bli en stressig dag, känner det på mig. Vid tio tiden ungefär så ska jag och Parran åka ner till Norrköping för att inhandla dem sista julklapparna. Hem, städa. Sen har jag blivit bortbjuden på middag hemma hos Jennifer.
Sen så ska jag försöka hinna pynta klart det allra sista här hemma.
Fredag, julafton så ska jag jobba sen ska jag iväg och fira med systeryster och hennes familj.
Skönt att få fira jul detta år.
Ska göra ett test om några veckor. Hoppas på ett toppen bra resultat :)
Klockan är snart ett, somnar aldrig en normaltid längre. Illa, mycket illa.
Nej om jag ska få någon sömn denna natt så är det bäst att jag ger mig ut i denna kyla.
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0