Pratar nog i nattmössan

Jag håller på att bli galen tror jag. Jag har inte sovit ordentligt på flera dagar. Natten till julafton ca 4 timmar. Natten till juldagen ca 4 timmar där också, natten till annandagen 2 ½ timme.
Jag är så trött så att jag inte vet vart jag ska ta vägen snart, men jag kan inte somna, känns som om jag inte vågar somna.
Det är skit just nu.. Allt är skit. Allt helvete ska hända på en gång, inte en sak i taget. Nej, nej vi häller hela tunnan med skit över en på en gång.
Hoppas på att se ett ljus i mörkret snart, typ denna vecka.
Är fruktansvärt negativ, säkert mer än nödvändigt.. Men om folk och fä bara kunde ryka upp sig och bete sig, så skulle världen kanske se lite ljusare ut.
Allt är inte nattsvart som det låter, nej nej absolut inte. Jag yrar nog mest. Bara för att liksom...
Har väntat länge på att egentligen bara slå igen mina gröna och få sova, men som sagt jag vågar inte. Vill inte sova, fast jag vill. Somnar jag så vet jag att jag kommer sova länge, för länge. Försöka sova in alla missade nätter och det vill jag inte. Jag vill inte sova bort min lediga dag imorgon.
Önskar ibland att jag var på en annan plats... Långt, långt bort från allt det onda.
När du är i närheten så är allt det onda borta. Kan du inte komma hit nu när jag verkligen behöver dig?
Jag tackar min mamma för all hjälp som jag fått .
Nu ger jag upp.
God natt
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0