Sen sist, typ. I snabba drag

Dagarna flyger iväg, snart är julen här.
Har sen det förra inlägget hämtat nya bilen. Varit på kryssning med jobbet. Varit ute och haft kul på krogen x2. Fyllt år. Snurrat till saker och ting i livet lite grann.
Men, jag har haft det bra, och jag mår bra. Även fast jag kanske tagit ett beslut som fått min hjärna att arbeta lite mer än vanligt. Kan ha varit ett dumt beslut, men även ett bra, just då känndes det mycket bra, mycket mycket bra ;) Men, magen har börjat pirra på ett konstigt sätt .
Beslutet kan även ha medfört andra beslut, men om dem kommer är det bara att vänta och se. Och det behöver jag inte vara ensam på att fatta, det känns skönt. Men som sagt, inte säkert att dem kommer.
Det är så sjukt kallt ute just nu. Det var lite av luggen som stack ut genom mössan nu när jag var ute på prommenad med Plexus, och det frös. Galet !
Har fått julklapp ifrån jobbet, väldigt generöst tycker jag. Första gången som jag får någon julklapp från en arbetsgivare.
På torsdag ska jag till Norrköping för att inhandla dem sista klapparna. Sen på kvällen blir det middag och mys hos Jennifer.
Nu är det dags att sluta, behöver sömn, massor med sömn. Blev väldigt snuvad på sömnen i helgen, men jag klagar inte för jag hade en bra helg.
God natt.
v till dig
/E


Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0