Onsdag, eller ?

Jag känner mig fetare än fetast... Köra på diet och börja träna igen tror jag nog. Det är inte lätt att vara sjuk och uttråkad.
Tvättar idag, som vanligt så kom jag försent till tvättstugans start. Är lite irriterande pga att tvättmaskinerna är inte snabbast i stan, så jag blir inlåst här idag, när solen skiner så fint och allt.
Ska nog kolla lite lägenheter idag, eller ja, kolla utbudet på lägenheter. Och jobb, frågan är bara vart ;p
Lönen blir inte så fet denna månad, och nästa kommer vara ännu värre, inte lätt att vara sjuk...
Man kanske skulle ta och skola om sig till något rowligt och spännande..
Göra revolt och få folket att se ut som stora frågetecken, det är det vi vill. Det är det vi är skapta till att göra, att göra revolt.
Sover inte alls bra numera, drömmer mycket och drömmer konstiga drömmar. Det är inte så speciellt kul..
Nej men man kanske ska bli lite människa idag, bädda kamma håret och diska. Peace!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0