Silence in the blog

Tystnad har det varit här. Det betyder absolut inte att det har varit tystnad i mitt liv, tvärtom faktiskt. Men, det orkar jag inte gå in på idag denna torsdags förmiddag.
Imorgon kväll är det mycket roligt som ska utföras, eller mycket och mycket det beror på vad man är van vid såklart :)
Jag ska iaf äntligen gå till frissan och färga och klippa håret, det var ett tag sedan som man var där, och det syns på håret. Har som vanligt lust att göra något nytt med håret. Men, jag kommer säkert gå därifrån och ha samma frisyr som jag haft dem senaste gångerna men det gör inget, because i like it !
Sedan ska jag packa väskan och fara iväg till karln. Var nu väldigt länge sen jag var där. Önskemålet om att finna en bil till helgensbravader är stora, men det kommer säkert bli en grönbuss som tar mig till honom. Det är så mycket skönare att köra, sitta där och ha det bra. Mammi skickade dock ett sms imorse och tyckte inte att jag skulle köra bil för det är tydligen klass 1 varning på vädret. Men ! Jag har kört i snöstorm till honom förr, och då med Lilly. Men den som lever får se hur det blir.
Dags att ta tag i denna torsdag kanske, har sådan härlig och lockig frisyr så det lär ta sin lilla tid innan jag fått ordning på den.
Sena sms på natten är roliga, man både skrattar och gråter åt dem. Människor är roliga.
Nej ni vi hörs en annan dag!
/E

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ha en bra helg sötast:) Hälsa karln:)

2010-02-20 @ 13:06:33

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0