Sombody told me....

Far snart iväg till oxelösund för lite häng med familjen Eriksson/Signell.
Insåg idag att jag måste iväg på en shoppingtur för att leta efter jeans. Inga av dem paren jag har funkar så bra, dem har gått sönder lite här och där, lite jobbigt. Men det finns saker som är värre här i världen det vet jag också.
Funderar att kanske gå ut till helgen, var ett tag sen. Skulle vara nice tror jag faktiskt ;p
Forget about your boyfriend and meet me at the hotel room, you can bring your girlfriends and meet me at the hotel room.
Oh i wanna dance whit somebody ...

Trallalaa idag är det ingen vanlig dag för idag är det Ia's födelsedag, ha en toppen dag Iapia ! 

Nehe om man kanske ska plocka undan lite här då , så man kan vara lite social idag.
Bye
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0