Grå dag.


Är lite trött på det mesta just nu. Inget här hemma känns kul. Beror det på alla måsten, eller beror det på att han inte sover brevid mig på nätterna? I vilket fall så är det jäkligt jobbigt.
Borde ta tag i att skriva det där cv't så man kanske kan vara lite säker på sin framtid iaf. Framtiden ja, hur kommer den att bli ? Hoppas och önskar att den blir helt underbar. Men det tror jag om det blir lite som jag vill.
Ska snart gå in i duschen, skulle vilja lägga mig i ett bad nu och bara drömma mig bort, men det går inte. I min nya bostad så ska det f a n vara ett badkar.
Här står livet i farstun, så nära inpå, men det är nåt som gnager ändå.. Det finns så mycket att förlora, och drömmarna förstora. Stackars den som inte bryr sig. Det är en konstig värld vi lever i. Ja, ingenting är vad man tror.
Önskar att jag kunde vakna upp imorgon så var det torsdag, jag vill ha torsdag nu !
Nej duschen och kanske lite sömn på det.
Tjing
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0