Lördag morgon

Och jag har det bra jag, iaf just nu. Detta pysslar vi med nu på morgonen

Nu är det prat om att det är lördag så då får man ju äta godis, men vi lite mer vuxna tycker ju faktiskt att frukost bör komma i magen först. Dock så kan ju jag fuska med det ibalnd, men det hör ju inte till denna historia.
Idag lämnar jag dessa fina människor, ska jobba imorgon och Lilly är fortfarande trasig så det är ju buss för mig som gäller, och ! sista bussen från där jag är nu till nypan går kl 16.15 på en fucking jävla lördag helt kasst. Men men, det är väl bra för någon säkert, men inte för mig.
Tack för att jag får vara med er denna fina dag.
Ha en bra dag !
Peace out
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0