Mahleha ja habibti ja neberik

Har en hemmarfixar dag idag tror jag. Har plockat ner julen lite kvar som ska ner i förrådet. Tvättar idag, nu är det bara vänta på att sängkläderna ska torka sen är allt klart.
Ikväll/eftermiddag så kommer fröken Sandra till stan, det ska bli trevligt att träffa henne, hon kommer ju vara på andra sidan jordklotet i 6 månader. Så idag får vi passa på att vara sjuka i huvudet och lite normala så vi klarar oss någon månad iaf.
Imorgon är det jobb, skulle bara ha jobbat fram till tolv, men tack vare Carro så fick jag några extra timmar. Dock lite surt med tanke på att jag ska till e-tuna imorgon, men om jag inte jobbar så blir det ännu svårare att komma dit. Med tanke på att man måste ha casch för att kunna göra lite skit.
När jag blir stor så vill ju jag ha en hund, har alltid tänkt att jag ska ha en rottwiler, men i förra veckan så hängde jag med Meya några timmar och Meya är en border collie, och hon är så fruktansvärt härlig denna hund. Så jag blev faktiskt riktigt sugen på att kanske skaffa en border collie. Men men jag har ju inte blivit stor än, så den som lever får se. 
     

Imorgon då, jobb sen e-tuna. Har packat lite så jag tror nog att det bara blir hem och duscha av sen och sen gå ner mot bussen. Lilly har förövrigt gått sönder igen. Underbart, men snart ska hon besiktigas sen så ska hon skattas sen får hon vara lite fotomodell och läggas ut på nätet. Hon och jag kommer nog aldrig bli sams igen.
Jobbar på söndag så jag åker hem igen på lördag kväll tråkigt nog. Men jobba bör man göra, annars har man inget att göra. ;D
Ska kanske, om tiden finns till det träffa min vän Sandra som jag kännt sen jag var en liten skit. Skulle verkligen vara mycket roligt om vi kunde ses.
Hängde med Michmich här om dagen, det var ett tag sen, mycket rowligt var det måste jag säga, jag tycker faktiskt om min tjej, och tur är väl det :)
Tänk om man kunde bry sig lite mera om hur världen mår, men när det inte är några som knappt orkar bry sig så tappar man själv orken.

Denna låt är mycket, mycket bra. Ganska många fina och roliga minnen till denna, lyssna och njut


Ha en bra dag, hörs!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0